ГО «Лабораторія культурних досліджень» за підтримки IM Swedish Development Partner щорічно організовує табір для буковинських творців у горах «Creative Industries Bootcamp ’22». Тема цьогорічного заходу для креативного класу: «Креативні індустрії під час війни». За три дні говорили про те, що змінилося у креативних індустріях з настанням повномасштабної війни.
Учасники отримали корисні знання з фінансової грамотності, презентації себе та України за кордоном, співпраці творців з бізнесом та знання про власну справу, яка популяризує українську культуру. Лектори: Дмитро Міцевич, Анна Ноголь, Антон Панови, Тетяна і Роксолана Кирилові. До всього ще була поїздка в гори, вечори біля багаття, йога, здорове харчування та багато інших цікавинок.
Наша боротьба - це боротьба добра зі злом, як у сюжеті з Георгієм Змієборцем, де він завжди перемагає змія. Цей сюжет повторила народна майстриня, методистка БЦКМ Альона Беженар, яка продовжує традицію буковинського традиційного іконопису. Її роботу розмістили на афіші, аби більше людей дізналися про наше місцеве традиційне мистецтво. Наживо ікону можна побачити у Музеї писанкового розпису в Коломиї.
«Лабораторія культурних досліджень» також випустила лінію брендових екоторбинок тиражом 20 шт. Ексклюзивний аксесуар з народною іконою на склі «Святий Георгій Змієборець» - яскравий, стильний і практичний. Ця торбинка стала сакральним символом, оберегом, що несе в собі культурний код нації, адже сила народу в єдності та пошануванні своєї культурної спадщини. Такі аксесуари були виконанні на замовлення для всіх учасників табору.
http://bukcentre.cv.ua/index.php/nasha-robota/5994-narodna-ikona-staie-kolaboratsiieiu-mody.html#sigProGalleria4dddf73cd0