Фаховий семінар для викладачів по класу баяна та акордеона

          1 129 листопада в КБУ «Музична школа №2 м. Чернівці» було проведено фаховий семінар для викладачів мистецьких шкіл краю, які навчають учнів по класу баяна та акордеона. Цей навчально-методичний захід відзначився високопрофесійним підходом доповідачів у розкритті теми та активною участю викладачів.
Зі щирими побажаннями творчих успіхів в освітньому процесі до присутніх звернувся викладач та голова секції по класу баяну та акордеону Петро Кравчук. 
Людмила Соболєва, викладачка спеціалізації "Народні інструменти" Чернівецького обласного фахового коледжу мистецтв імені Сидора Воробкевича розпочала практичні заняття на семінарі та поділитися досвідом з технічної роботи над поліфонією.

Фугу "До мажор" Себастьяна Баха, виконав студент 2 курсу Чернівецького обласного фахового коледжу мистецтв імені Сидора Воробкевича, Олександр Феринц, яка була ілюстративним прикладом розгляду технічних аспектів виконання твору. Людмила Олександрівна активно взаємодіяла зі студентом, розкриваючи багатоцільовий характер фуги та ділячись цікавою інформацією про розвиток автентичного виконавства в Європі.

Дмитро Мотузок, старший викладач Національної музичної академії імені Петра Чайковського, здійснив захоплюючу зустріч зі своїми колегами у Чернівцях. Він поділився своїм вражаючим досвідом та корисними порадами для викладачів. Розпочавши із вдячності своєму першому викладачеві – Михайлу Рожку, доповідач акцентував увагу викладачів на необхідності розвитку технічної складової учнів. Дмитро Федорович провів майстер-клас з учнями різних музичних закладів області, працюючи з учнями різних рівнів: Мар’яном Доскалюком – учнем 5 класу (Сторожинецької музичної школи); Ангеліною Олійник – ученицею 8 класу (Сокирянської музичної школи імені Михайла Мафтуляка) та Іоаном Перчиком – учнем 7 класу (Красноїльської школи мистецтв).

Після завершення обласного фахового семінару було обговорено важливі аспекти подальшої співпраці. То ж учасники заходу не лише поглибили свої знання, а й обмінялися досвідом щодо висвітлення кращих аспектів мистецької освіти.