Інтеграція нової методики у викладанні музично-теоретичних предметів

Творча лабораторія 22.02.2322 лютого відбулася обласна творча лабораторія для викладачів музично-теоретичних дисциплін на тему: «Інтеграція нової методики у викладанні музично-теоретичних предметів». В роботі лабораторії взяли участь викладачі музичних шкіл міста Чернівців.

Авторську методику викладання під назвою «Ігрове інтерактивне сольфеджіо» представила Мирослава Мацько (викладач-методист, спеціаліст вищої категорії КБУ «Музична школа №2 м. Чернівців»). Викладачка продемонструвала практичні приклади застосування різних форм роботи на уроках музичної грамоти та практичного музикування.

Лариса Гумінюк, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії КБУ «Музична школа №2 м. Чернівців», презентувала власний електронний онлайн підручник «Бесіди про мистецтво» (1-й рік навчання). Педагог надала рекомендації щодо його використання і ознайомила слухачів із вмістом своєї праці.

Власну збірку мелодичних диктантів презентувала Світлана Грушевська (викладач-методист, спеціаліст вищої категорії КБУ «Музична школа №4 м. Чернівців»). Вона зазначила, що основною метою створення збірки було бажання поділитися власним досвідом з колегами, а також допомогти викладачам-початківцям, адже збірник містить методичні рекомендації щодо ефективного засвоєння основних вмінь та навичок у процесі підготовки до написання музичного диктанту.

Старший викладач, спеціаліст вищої категорії КБУ «Музична школа №1 м. Чернівців» Анжела Мінтянська створила лекцію з ілюстраціями на тему: «Сучасна фортепіанна музика для дітей». На опрацювання саме цієї теми авторку надихнуло знайомство з новим предметом Бесіди про мистецтво. На основні матеріалів навчального посібника, створеного нашими викладачами («Бесіди про мистецтво» Лесюк І., Загул С., Нестерюк Т.), Анжела Іларіївна знайомила слухачів з новими композиторськими іменами в українській сучасній фортепіанній музиці.

Музична освіта не стоїть на місці, тому інтеграція нової методики у викладанні музично-теоретичних дисциплін елементарного підрівня робить навчання більш ефективним і різноманітним.