Ловіть підбірку наших пластилінових анімацій, які створювали з любов‘ю до Івана Миколайчука поціновувачі його творчості. І ще 12 цікавих фактів з життя Івана .
1. Перша роль Івана дісталася йому в 12 років. У виставі «Безталанна», за п‘єсою Михайла Старицького— зіграв батька Софії.
2. В 17 років він написав свій перший кіносценарій – «Живий хрест у мертвій діброві»
3. Миколайчук легко освоював музичні інструменти, адже в 1957 р. здобував освіту в Чернівецькому музичному училищі.
Детальніше...Іван Миколайчук – український актор, режисер та сценарист увірвався в кінематограф у 60-х роках минулого століття і залишається зіркою донині. «Тіні забутих предків», «Пропала грамота», «Білий птах з чорною ознакою», «Вавилон ХХ» – в цих та багатьох інших картинах ми бачимо Івана щирим, справжнім, надзвичайним. Кіно – це мистецтво фіксації часу та простору. Тому Миколайчук і всі його образи залишаються назавжди з нами.
21 березня в Чернівцях відбувся допрем‘єрний показ фільму Дмитра Сухолиткого-Собчука «Памфір». Довгоочікувана прем‘єра, яка вибухнула в Каннах та на багатьох кінофестивалях Європи, нарешті, з 23 березня вийшла в широкий прокат в Україні. Частина зйомок відбувалася саме на Буковині. І нам вдвічі приємно було насолоджуватися якісним, глибоким, сучасним українським кіно. Картина розповідає не про війну, хоча тут і присутній рядок про конфлікт на Сході, а й висвітлює історію сімейної трагедії, яка легко знайде відгук у багатьох глядачів з різних країн.
Кіновідділ Буковинського центру культури і мистецтва за підтримки Довженко-Центру, Чернівецької обласної філармонії ім. Д. Гнатюка, Любові Добровольської та музичного супроводу від лауреатки міжнародних та всеукраїнських конкурсів Августи Шишкіної презентував проєкт «Українське німе». Глядачі мали змогу подивитися українське кіно під живий музичний супровід.
Документальна стрічка «Навесні» 1929 року режисера та оператора Михаїла Кауфмана була представлена першою з трьох запланованих. «Навесні» - шедевр українського кіноавангарду. У ньому постає нині майже невідомий Київ 1929 року. Кадри пробудження міста, поновлення його життя перегукуються з ліричними картинами відродження природи. Уважна камера Кауфмана надовго зупиняється на усміхнених обличчях дітей, малюючи ліричну картину зізнання в коханні Києву. В “Навесні” Кауфман уперше використав принцип «прихованої камери». Після перегляду глядачі ділилися своїми враженнями.
Детальніше...2 дні зустрічей, понад 6 годин плідної праці з цікавими, творчими людьми, 10 нових знайомств і півсотні посмішок , і в результаті - створення мультфільму в стилі «стоп-моушен анімація» під керівництвом Алли Мельничук з Бердянська. Так відбувався майстер клас з анімації в нашому Центрі.