 28 жовтня відбувся фаховий семінар для викладачів музично-теоретичних дисциплін мистецьких шкіл Чернівецької області «Сучасний урок музично-теоретичного циклу: поєднання класичних підходів із інноваційними засобами навчання». Тетяна Круліковська, доктор філософії спеціальності «Музичне мистецтво», викладачка-методистка відділу «Теорія музики» Хмельницького фахового музичного коледжу ім. В.І. Заремби виступила з доповіддю «Вокальна спадщина Владислава Заремби: «Кобзар» Тараса Шевченка. Міжпредметні зв'язки з сольфеджіо», в якій змістовно продемонструвала глибоке розуміння як музичної, так і літературної складової теми. Особливо цікавим стало поєднання творчості Владислава Заремби, композитора, який у своїй вокальній спадщині звертався до поезії Тараса Шевченка, із сучасними методами музичної освіти, зокрема, курсом сольфеджіо.
28 жовтня відбувся фаховий семінар для викладачів музично-теоретичних дисциплін мистецьких шкіл Чернівецької області «Сучасний урок музично-теоретичного циклу: поєднання класичних підходів із інноваційними засобами навчання». Тетяна Круліковська, доктор філософії спеціальності «Музичне мистецтво», викладачка-методистка відділу «Теорія музики» Хмельницького фахового музичного коледжу ім. В.І. Заремби виступила з доповіддю «Вокальна спадщина Владислава Заремби: «Кобзар» Тараса Шевченка. Міжпредметні зв'язки з сольфеджіо», в якій змістовно продемонструвала глибоке розуміння як музичної, так і літературної складової теми. Особливо цікавим стало поєднання творчості Владислава Заремби, композитора, який у своїй вокальній спадщині звертався до поезії Тараса Шевченка, із сучасними методами музичної освіти, зокрема, курсом сольфеджіо.
У форматі творчої лабораторії кращих практик викладачів по класу музично-теоретичних дисциплін Галина Венничук, викладачка-методистка КБУ «Чернівецька музична школа імені Йосипа Едьгісера», представила методичну розробку з ілюстрацією «Уроки сольфеджіо: легко і цікаво» та продемонструвала креативний підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін у закладі мистецької освіти, вдало поєднала традиційні методи навчання з інтерактивними формами роботи, що допомагає учням легко засвоювати складний матеріал і, водночас, розвиває їхній музичний слух, пам’ять і творчі здібності.
З методичною розробкою та ілюстрацією «Активізація творчого потенціалу учнів в роботі над ритмом на уроках сольфеджіо» виступила Альона Голімбовська, старша викладачка КБУ «Музична школа №1 м. Чернівців». Її розробка спрямована на розвиток творчого мислення та музичних здібностей учнів через роботу з ритмом, що є важливим компонентом загальної музичної компетентності.
Тетяна Даник, старша викладачка КБУ «Музична школа №4 м. Чернівців» у форматі доповіді з ілюстрацією «Стимулювання креативного мислення з використанням мультимедійних засобів на уроках «Бесіди про мистецтво» розкрила актуальність потреби розвитку креативного мислення учнів через інтеграцію сучасних мультимедійних технологій у процес навчання.
Старша викладачка КБУ «Музична школа №2 м. Чернівців» Наталія Новаковська презентувала методичну розробку з ілюстрацією «Використання інтерактивної дошки на уроках музичної грамоти та практичного музикування і сольфеджіо, як один із видів новітніх технологій у курсі музично-теоретичних дисциплін», в якій навела приклади використання інтерактивної дошки у своїй роботі та продемонструвала успішність поєднання інноваційних технологій з класичними методами викладання музично-теоретичних дисциплін.
Важливість ефективного використання цифрових ресурсів, мультимедійних засобів для виконання творчих завдань на уроках музично-теоретичних дисциплін доведено високим професіоналізмом доповідачів, ґрунтовною теоретичною базою й практичним матеріалом. Змістовне наповнення семінару - досвід колег, який є корисним для використання у подальшій педагогічній діяльності учасників семінару.