Про організацію роботи мистецьких шкіл у 2020-2021 навчальному році

123Відповідно до Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22 серпня 2020 року № 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», листа Міністерства освіти і науки України від 5 серпня 2020 року №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», листа Міністерства культури та інформаційної політики України від 14 серпня 2020 року №10170/4.2 з метою забезпечення оперативного реагування на зміну рівня епідемічної небезпеки, керівникам мистецьких шкіл

РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ:

1. Побудувати організацію освітнього процесу відповідно до особливостей епідемічної ситуації в конкретному регіоні або окремій адміністративно-територіальній одиниці, а саме:

а) «зелений», «жовтий» рівень епідемічної небезпеки — відвідування мистецьких шкіл здобувачами освіти дозволено у звичайному режимі;

б) «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки — відвідування мистецьких шкіл здобувачами освіти дозволено з урахуванням площ: одна особа на 10 кв. метрів (але не більше 20 осіб в одному класі);

в) «червоний» рівень епідемічної небезпеки — відвідування мистецьких шкіл здобувачами освіти заборонено - освітній процес забезпечується з використанням технологій дистанційного навчання.

2. Розробити спільно з педагогічною радою тимчасовий порядок роботи мистецької школи на період карантину з дотриманням всіх протиепідемічних заходів, які визначені Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22 серпня 2020 року № 50.

3. Керівникам та засновникам мистецької школи рекомендовано створити умови для дистанціювання та мінімізації ризику інфікування, а саме:

- забезпечити заклади мистецької освіти антисептичними, дезінфікуючими засобами та засобами індивідуального захисту;

- відкрити всі можливі входи до будівлі;

- збільшити відстань між партами (для групових занять).

4. Незалежно від рівня епідемічної небезпеки, вхід до закладу та пересування в ньому можливі лише у масці або респіраторі.

5. Згідно з рекомендаціями МОЗ України батьки учня чи супроводжуючі особи не можуть заходити до приміщення школи під час карантину (за винятком дітей з інвалідністю).

6. Допуск викладачів на роботу повинен відбуватися тільки після проведення температурного скринінгу. Якщо температура тіла від 37,2° С і вище - викладачам заборонено працювати.

7. Перед початком уроку повинен бути проведений обов’язковий моніторинг стану здоров’я учнів. Якщо у дитини присутні будь-які симптоми респіраторного захворювання, слід повідомити про це її батькам, ізолювати до приходу батьків (для цього необхідно заздалегідь визначити в школі окреме приміщення), за необхідності викликати швидку медичну допомогу. Якщо у дитини підтвердився аналіз на COVID-19, всій групі учнів та вчителю рекомендовано самоізолюватися (рішення приймає дирекція школи).

8. У регіонах з визначеним "помаранчевим" рівнем епідеміологічної небезпеки вчителям рекомендується проводити заняття у захисних щитках. Натомість вчителям, які працюють в "жовтій" або "зеленій" зоні, достатньо дотримуватися відповідної дистанції, проводити заняття можна без масок.

9. Тривалість групових занять в умовах пандемії коригується та затверджується педагогічною радою відповідно до наповнюваності класів та з урахуванням соціальної дистанції. Після кожного заняття вчитель повинен щонайменше 10 хвилин провітрювати приміщення, а в кінці робочого дня у навчальних аудиторіях обов’язково має бути проведено дезінфекцію поверхонь (дверних ручок, столів, місць для сидіння тощо).

10. Затвердити схвалені педагогічною радою зміни до освітньої програми (освітніх програм), за якою (якими) працює мистецька школа, передбачивши можливість застосування дистанційної форми роботи та навчання (у разі прийняття рішення про провадження дистанційного освітнього процесу під час «червоного» рівня епідемічної небезпеки).

11. Провести навчання персоналу щодо порядку дій та поведінки під час карантину.

12. Забезпечити можливість індивідуального підходу до освітніх потреб кожної дитини, у тому числі в організації дистанційного навчання (за допомогою батьків через їхні мобільні телефони, за допомогою сайтів закладів, відеоуроки, навчальні онлайн-платформи тощо).

упражнения для пресса

Вкусные кулинарные рецепты

шаблоны joomla 2.5 бесплатно